Marketingowcy Ikei wpadli na nietypowy i zaskakujący pomysł, który z pewnością przyciągnie uwagę potencjalnych klientów sieci.

Czytelniczki szwedzkiego magazynu skierowanego do kobiet „Amelia” w środku znalazły reklamę Ikei, której twórcy zachęcali do nasikania w wyznaczone miejsce. To pomysł agencji marketingowej Akestan Holst i laboratorium Mercene.

Celem jest sprawdzanie, czy nie jest się w ciąży.

– Reklama łóżeczka dla dzieci jest również testem ciążowym. Jeśli wynik okaże się pozytywny, pod regularną ceną produktu, która wynosi 995 koron, na czerwono pojawi się cena specjalna 495 koron – podkreślają twórcy akcji.

Dyrekcja sieci podkreśla, że młode matki, w szczególności te samotnie wychowujące dziecko, są narażone na ogromne koszty.

– Akceptując taką kampanię chcieliśmy pomóc matkom, ponieważ narodziny dziecka są związane z dużymi kosztami. Przy okazji chcieliśmy również zwrócić uwagę na problem osób, które nie mają wystarczających środków finansowych, aby zapewnić dzieciom godny byt – podkreślono.

ŹRÓDŁOwpunkt.pl/ wprost.pl
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here